Ajuts i beques

Ajuts i beques específics

La Fundació promou acords amb empreses i altres entitats per facilitar ajuts i beques per a la matrícula dels seus programes. Per saber si un curs gaudeix d’ajuts específics, consulteu la fitxa del curs.

Ajuts externs:

Beques MAEC-AECID: Beques per a ciutadans espanyols i estrangers per fer estudis a Espanya (i a l'exterior).
 Beques Santander: Més de 30.000 beques, ajuts a l'estudi i pràctiques professionals per a estudiants d'Alemanya, Argentina, Brasil, Xile, Colòmbia, Estats Units, Espanya, Mèxic, Portugal, el Regne Unit i Uruguai.
 Beques Fulbright: El Programa Fulbright és un programa competitiu d'ajuts a l'estudi que fomenta l'intercanvi de titulats superiors dels Estats Units i altres països membres del programa amb l'objectiu d'investigar, estudiar o impartir docència.
 Obra Social "la Caixa": Beques per a estudis de màsters universitaris a Espanya.
 Portal Ploteus: Beques de la Unió Europea per a estudiants de nacionalitat no europea per fer estudis a Europa.
 Portal Universia: Portal d'universitats espanyoles i llatinoamericanes amb informació sobre beques.
 Préstec Màster Erasmus+

Ajuts per país:

XileAGCIBecas Chile
 ColòmbiaICETEXColfuturo
 EquadorInstituto de Fomento al Talento Humano
 EgipteCitadel Foundation
 GuatemalaGuatefuturo
 MèxicFUNED (beca conjunta), CONACYT, Secretaria de Educación PúblicaFIDERH (beca conjunta)
 PanamàIFARHU
 PerúIPFERetoExcelencia
 República DominicanaFUNDAPEC
 IberoamèricaPrograma Ibermedia

Altres ajuts:

La Fundació Rafael del Pino obre anualment la convocatòria Programa de becas para estudios de postgrado
 Per consultar altres opcions de beques, consulteu l’apartat de beques del portal Universia. Inclou les ajudes de les administracions i institucions d’àmbit privat i empresarial.

eventis