Dia Internacional dels Museus i Nit dels Museus

Fecha: 18/05/2024
Hora: 10 h
Lugar: Museu del Cinema

El Dia Internacional dels Museus (DIM) se celebra anualment el 18 de maig. És un esdeveniment organitzat pel Comitè Internacional dels Museus (ICOM) des del 1977, que té com a objectiu conscienciar els ciutadans sobre el paper dels museus en el desenvolupament de la societat.

Una de les activitats principals de la celebració del Dia Internacionals dels Museus és la Nit de Museus, una iniciativa del Consell d'Europa que arriba enguany a la tretzena edició. Durant aquesta nit, diversos museus de Catalunya obriran les portes fins a la mitjanit.

Per commemorar el Dia Internacional ens afegim a la celebració amb aquesta jornada de portes obertes. Visita’ns en un dia tan especial. Entrada lliure al Museu del Cinema des de les 10 del matí i fins a la mitjanit!

Conferència a càrrec de Xavier Marcet: "Management humanista"

Fecha: 29/05/2024
Hora: 18.30 h
Lugar: Auditori Manel Xifra Boada (Parc UdG)

El pròxim 29 de maig a les 18:30 h farem l'entrega dels títols del UdGMBA dels alumnes de l'edició 2022/2023 i del reconeixement al millor projecte. Ara bé, aquest any des de l'equip de Direcció i Coordinació del MBA ens agradaria especialment que ens acompanyéssiu, i per això hem fet una invitació extensiva a tots els alumnes que heu participat en el MBA en els darrers deu anys.

En primer lloc, perquè sempre és una bona oportunitat perquè us trobeu amb els  companys de la vostra edició i amb els d'altres anys i perquè comptarem amb una conferència de primer nivell amb la participació d'en Xavier Marcet que ens parlarà del seu darrer llibre: Management Humanista. Ara bé, serà un acte especial també, perquè aquest serà el darrer any que l'Equip de direcció i coordinació del UdGMBA participarem en tant que director i coordinador d'aquest.
Des de l'any 2013 que dirigim aquest Màster, l'edició 2023/2024 serà la darrera en la qual participarem, i hem cregut convenient convocar-vos a tots els que hem compartit el programa de màster: tutors, professors i professionals que heu participat al llarg d'aquestes edicions.

Esperem poder saludar-vos personalment aquell dia.

Teniu aquí sota la convocatòria de l'acte i en aquest enllaç us podeu inscriure.

Salutacions cordials,

Xavier Amores i Miquel Coma
Director i coordinador del UdGMBA
Fundació Universitat de Girona: Innovació i Formació

X Conferència Living Knowledge

Fecha: del 25/06/2024 al 28/06/2024
Hora: 9 h
Lugar: Facultat de Lletres

La Conferència Living Knowledge celebra la seva desena edició sota el tema "Construir i mantenir el compromís de la propera generació" a la Universitat de Girona i té per objectiu reunir professionals i investigadors que donen suport, faciliten o desenvolupen recerques col·laboratives per la comunitat. Conceptes com ciència ciutadana, "science shops", recerca i innovació responsable, recerca compromesa, recerca basada en reptes i problemes, aprenentatge i servei, aprenentatge basat en problemes... cada dia son més presents, en aquesta conferència professionals i acadèmics d'arreu d'Europa, i del món, presentaran i compartiran les seves experiències, iniciatives i reflexions.

Dia 25 de juny Tallers pre-conferència
Dia 26 de juny Plenària de benvinguda i sessions paral·leles
Dia 27 de juny Plenària sobre polítiques de ciència ciutadana i ciència i compromís comunitari i sessions paral·leles
Dia 28 de juny Sessions paral·leles i plenària de tancament